Google Ads reklamlarında kullanabileceğiniz önemli ipuçları ile birlikte bu reklam kampanyaları, Google üzerindeki arama sorguları üzerinden trafik çekmenize yardımcı olabilmektedir. Adwords kampanyalarında dikkat edilmesi gereken farklı noktalar bulunur ve bunların yanı sıra reklam performansını artırmak için de bazı ileri seviye stratejilerden yararlanmak gerekir. Google Ads reklamları için bazı ipuçları arasında,
Google Adwords hileleri ve taktikleri genel olarak bakıldığında daha öncesinde Ads kampanyaları oluşturduysanız iyi sonuç alan ve geri dönüşüm sağlayan varış sayfalarını analiz ederek, hangi sayfalardan daha fazla dönüşüm aldığınızı görebileceksiniz. Daha önce Google Adwords reklam kampanyası oluşturmadıysanız Google Analytics üzerinde çok trafik alan ve kullanıcıları sayfa üzerinde uzun süre tutan sayfalarınızı analiz edebilirsiniz. Bunun yanı sıra bu işlemler için sosyal medya reklamlarınızdan en yüksek performansı alan sayfaları da analiz edebilirsiniz.
Anahtar kelimeler, Google Ads reklam kampanyalarının en önemli bölümüdür ve bu nedenle de özellikle durulması gereken bir konu olmaktadır. Anahtar kelime araştırmalarında, spesifik ve sadece ürünü içeren kelime gruplarına yönelmektense, belli bir koşul veya eylemi içeren anahtar kelimelere yönelmek gerekir.
Google Ads yaparken Google Adwords nasıl kullanılır ve ne yapılmamalıdır bilmek gerekir. Bunlardan biri geniş eşleşme ile oluşturulan reklamlarda ve dinamik arama ağı reklamlarında negatif anahtar kelimelerin tespit edilmesi gerekir. Bunun dışında birçok işletmenin yaptığı hata olan, büyük işletmeler var diye Google Ads reklamlarını yapmamaktır. Adwords reklamlarında her firma, kendi bütçesi kadar reklam verebilir ve milyon dolarlık web siteleri ile sizlerde rekabete girebilirsiniz.